Lord have mercy.

Har åkt på en förkylning som är sjukt irriterande. Alltid ska förkylningen sätta sig i mina öron och det finns inget mer obehagligt än det. 
Jag kan inte ha hörlurar i för det gör ont. Det kliar inuti öronen, men det gör ont att klia. Jag hör sämre typ som att det är ett lager runt hörselgångarna. Utöver detta är jag snorig och ögonen gör ont.. 
Annars är allt som vanligt hahahah. Jesus. Can’t catch a break.. 
Känner inte mycket smaker eller lukter för den delen heller. Men man ska väl inte klaga även om jag har SM guld i det.
Eller det kanske är guld jag har i att gnälla? Hmm jaja lika charmiga båda två.
Har haft denna förkylning i tre eller fyra dagar nu och jag vill väldigt gärna att den försvinner typ nu. Eller senast imorgon. Orkar inte. Sover inte så jättebra när man är snorig och täppt i näsan. Använder nässpray deluxe, men den utför inga mirakel direkt. 
Men men. 
Var förbi Carro i Vallentuna i måndags och det var trevligt. Var på en liten promenad med hundarna och umgicks lite. Sen dess har det inte blivit så långa promenader här inte. Synd om hundarna som drabbas av min förkylning också. Får gottgöra de med att åka till något ställe där de kan springa nån dag. 
Nu ska jag inte göra någonting, för ena örat gör lite mer ont än det andra, så ska tycka synd om mig själv lite och sen får vi se. 
(null)
1 Anette:

skriven

Krya på dig 💜

Kommentera här: