Forts.

Vet inte hur jag ska reagera när jag läser min andra privata blogg. Det är en blogg jag använder för att skriva ut när det är som värst med måendet och  jag inte orkar dela med mig här. 
Men när jag går tillbaka till 2013 och ser att jag mår exakt likadant idag som jag gjorde då. Dåligt. 
Är det tydligt för folk? Märker någon ens att jag har fighter med mig själv hela tiden? Jag brukade vara bättre på att inte visa hur jag mådde och kunde hålla mig till att gråta i min ensamhet. Men det är svårt nu. Svårt att låtsas som allt är så jävla bra när det inte är det. 
Men det är ju lätt att skratta bort det med en sarkastisk kommentar. Men vad ska jag göra? Det är lättare när ingen frågar eller försöker med något halvhjärtat försök till förståelse. För det går inte att förstå. Det bara är så. 
Har kommit till en punkt där det inte spelar någon roll längre. 
Tragiskt är dock att jag inte kommit längre med mig själv på dessa år. 
(null)
(null)




1 Anette:

skriven

Ååå lilla <3 - jag önskar verkligen att jag kunde "avlasta" dig problemen och hjälpa dig till ett underbart liv <3

Kommentera här: