Roadtrip

Hola, hej osv. 
Sitter just nu i bilen på väg till Borås. Har fått pikar om att jag inte bloggat på länge så är ju tvungen att dra iväg ett inlägg. 
Det är väldigt mörkt där vi åker just nu och det regnar en hel del. Men vi skrattar och har trevligt ändå.
Veckan som varit har inte varit något speciellt. Igår firade vi Jespers födelsedag och det var trevligt med alla gäster. Så det var det och idag är det Borås som gäller för att imorgon åka till Ullared. Shopping ska det bli! 
Sen är ju Tina iväg och hämtar mitt gudbarn också så måste ju köpa något till den lilla knotten också. Dock har Tina förbjudit pipleksaker så jag får vara påhittig. Sen ska jag självklart köpa saker till mina bebisar också. Älskar att köpa nya leksaker till de för de blir så himla glada och nyfikna. 
Hoppas även på en fin vårjacka till mig själv. Men vi får se vad jag hittar. Ska bli roligt iallafall. 
(null)

Kommentera här: