Sleeping skeleton

Hej på er.
Sitter i sängen och känner mig så himla trött.. Hade helst gått och lagt mig nu, men det fanns ingen som kunde hämta Pontus från jobbet (han slutar 10). Så mamma som går upp lika tidigt som jag varje morgon, ska hämta honom. Så då sympatiserar jag genom att följa med. Vi hämtade honom båda två förut också, så det är det minsta jag kan göra. Men vi båda känner hur ögonen går i kors. 
Dagen idag har varit bra, vi har filat lite på det sista inför imorgon och nu får vi se vad som händer helt enkelt. Får ta dagen som den kommer känner jag, orkar inte göra något annat. 
Nu ska jag tvätta bort sminket runt ögonen och sen sitta o stirra in i väggen tills vi ska åka. 
(null)

1 Lisa:

skriven

Jag är väldigt tacksam och glad att du följer med!
Sova får vi göra någon annan dag 😜 puss puss

2 Anette:

skriven

Det är så skönt att ha en familj som finns där 💕💕💕

Kommentera här: