Hungrig tisdag

Heej på er.
Det är tisdag idag och man bara väntar på att veckan ska vara slut. Ibland kan jag bli lite irriterad på mig själv för att jag känner så. Det är ju trots allt hur man själv ser saker och ting. Det behöver ju inte vara skit jämt.. Hah. 
Tog tag i att ha med mat till Enzo på jobbet idag. Han äter inte innan vi går hemifrån då mongot inte vill gå upp ur sängen oftast. Sen så äter han inte upp all mat direkt om man tar med och eftersom det är två andra hundar här är det inte så lätt att låta det stå framme så han kan gå och äta när han vill. Vet inte om jag skrev att jag delat upp kontoret i två delar så att Enzo och Lexus kommer vara på min sida och Anettes tjejer på hennes sida. Blir bättre så tycker jag. Lugnt och skönt och de har sitt eget. Så nu har jag maten framme till honom. Han har redan käkat en del men inte allt. Så det är jätteskönt. Igår när vi kom hem så blandade jag ut hans foder med oxkött och han käkade upp alldeles för snabbt och spydde. Så nu får jag skärpa till mig. Går han inte på tom mage hela dagen. 
You have a nice day huuuh :) 

Kommentera här: