Rubrik

Hejsan!
Idag har det varit en pluggdag. Jag håller på med ett projekt just nu och det var skönt att komma igång med det. 
Jag började med att läsa själva uppgiften. Bara att kolla vad den skulle handla om. Sen tog jag fram boken och läste på lite om själva projekt. Skrev ner lite om hur de brukar läggas upp osv.. 
Sen tog jag fram uppgiften igen och gick igenom den. Har hoppat lite fram och tillbaka så har inte gjort klart allt än. Men det är en bra början. Ska fundera lite kring lagar och etiska riktlinjer kring marknadsföring också.. Sen är det inte så svåra grejer kvar direkt.
Vid halv 2 tiden tog jag initiativet att promenera till jobbet för att lämna lite papper och bara dyka upp där hah. 
Så jag och Enzo fick oss en prommis iallafall.
På jobbet gick vi också igenom lite jobbansökningar så lite fick jag gjort på den korta stunden :) 
Idag firar mamma och pappa 15 års bröllopsdag så det blir fika ikväll! Najs.
Snart ska jag äta god middag på den också... See yah.
 
 

Kommentera här: