Hairy

Hello..
Här sitter jag och kan inte sova. Eller jag har fortfarande blött hår efter att ha duschat och jag tycker alltid att om jag somnar med blött hår så känns det fettigt och äckligt på morgonen och det känns som jag inte ens tvättat det. Men jag har en känsla av att det kommer kännas fettigt ändå.. 😔
Idag kände jag även att jag nästan inte har något hår kvar, alltså så tunt och skruttigt kändes det. Va fan händer? Jag har en teori att ha håret uppsatt som jag har konstant, sliter på det som tusan. Så jag får väl försöka att ta en paus från att ha tofs.. 
Well Well. Jag trivs med att ha håret utsläppt men är så jävla lat för att tvätta det så enklast möjliga är ju att jag har det uppsatt. Får väl anstränga mig och tvätta det oftare då. 🙄
Hmm detta blev ju ett riktigt intressant inlägg. Äsch det är iallafalll någonting 😁
(null)

Kommentera här: